krásné tělo bez dřiny...

1. prosince 2007 v 11:55 | špajda |  DieTkY
Krásné tělo bez velké dřiny
Prozradíme vám, jak se i bez velké námahy udržet v kondici!

Venku...
Pokud ti nevadí chladné, skoro zimní počasí, obleč se a vyraz do přírody! Nemusíš hned běhat několik kilometrů denně, stačí jít s přáteli na procházku se psy, na brusle, nebo v zimě uspořádat sněhovou bitvu, nebo soutěž o nej snhuláka. Bude to zábava... a ještě spálíš hromadu kalorií!

hodinová procházka = 331 kalorií
stavba sněhuláka = 285 kalorií
sněhová bitva = 352 kalorií
hodina bruslení = 381 kalorií

Krásná Jessica Alba říká: "Vím, že pravidelný pohyb je pro zdraví moc důležitý. Ale hlavně mě musí bavit! Proto spojuji příjemné s užitečným a když nemám náladu cvičit sama, zajdu s přáteli třeba na jógu, na procházku, na squash nebo na brusle!"

Ve škole nebo v práci
Když se zamyslíš nad tím, za den se přesouváš s těžkým batohem ze třídy do třídy, nebo kolikrát táhneš tašky z nákupu, zjistíš, že se ve škole ani po práci zas tolik neflákáš. Za den díky této činnosti spálíš asi 215 kalorií.

Během patnácti minut basketu při hodině tělocviku spálíš 80 kalorií.

Zaspala jsi a běžela jsi, abys přišla včas? Při rychlém ranním běhu můžeš spálit až 158 kalorií.

Posílit zadeček můžeš i při sezení! Pohodlně se posaď, zatni alespoň na 15 vteřin hyžďové svaly a pak je uvolni. Vše opakuj desetkrát.

Pro krásné nožky! Všechny schody, které máte ve škole nebo v práci poctivě vyšlápni. Chodidlo na schod přitom nepokládej celé, ale patu nech volně ve vzduchu.

Doma
Zamysli se nad tím, jestli tvůj milovaný pokoj nepotřebuje už delší dobu uklidit. Nejen, že ti v něm pak bude mnohem líp, ale ještě při tom uděláš i něco pro svou postavu!

Povlečení polštáře a peřiny: 38 kalorií
Ustlání postele: 9 kalorií
Úklid stolu a utření prachu: 42 kalorií
Vyžehlení kalhot: 20 kalorií
Vyluxování koberce: 194 kalorií
Přerovnávání nábytku: až 720 kalorií
Přebrání a vyhození nepotřebných věcí: 107 kalorií
= Celkový výdej: 1 130 kalorií! To vše spálíš během dvou-tří hodin, které ti tento úklid zabere.

V kuchyni
Jídlo miluje snad každý! Jako bychom tě slyšeli... tak co si dám dneska dobrého? Nauč se uspokojit své chuťové buňky i zdravými dobrotami!

Malá sladkost
Nikdy si nekupuj celý balíček bonbónů. Mlsej vždycky jen po jednom kousku! Uvidíš. že jich nespořádáš tolik.

Před každým jídlem vypij sklenici vody
Tekutinou trochu zaplníš žaludek a díky tomu toho spořádáš méně než obvykle!

Vyzkoušej pálivá jídla
Výzkumy prokázaly, že například ostrá čínská jídla jsou dobrá pro trávení a ničí nepříjemné parazity ve tvém bříšku. Je to vlastně taková přírodní dezinfekce.

ANO nebo NE?
Opečené kuřecí nudličky: ANO
Smažená kuřecí křídla: NE
Musli tyčinky: ANO
Čokoládové tyčinky: NE
Pečené brambory se salsou: ANO
Nachos se sýrem: NE
Ovocná ledová tříšť: ANO
Zmrzlinový pohár se šlahačkou: NE

4 tipy při cvičení
Rozhodla ses cvičit? Pak bys měla myslet i na naše rady... Vyzkoušej je!

1. Pokud chceš zvýšit účinnost cvičení, posiluj vždy odpočatá. Výměna látek se tak může zvednout až o 40 % a díky tomu bude tvé tělo spalovat kalorie mnohem rychleji!

2. Cvič v dobře osvětlené místnosti! To není vtip:-) Šero navozuje podvědomě touhu těla po spánku a pocit únavy. Naopak světlo tě nabije energií a chutí po nějaké aktivitě. Tak neváhej a rozsviť si!

3. Pozor na jídlo! Minimálně půl hodiny před cvičením bys neměla nic jíst. Pokud by tě přepadl pocit hladu, přepij ho vodou.

4. Během cvičení pravidelně doplňuj tekutiny!
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama