snídaně

25. února 2008 v 18:41 | terinka |  DieTkY

Jak nahradit nezdravou snídani

-NE: čokoládové koblihy, ovocný čaj, ANO: puding s ovocem
-NE: hamburger, slazená limonáda, ANO: obložený celozrnný sendvič
-NE: rohlík s máslem, taveným sýrem, salámem, černý čaj, ANO: celozrnný rohlík, rostlinný tuk, plátkový sýr, ledový salát, ředkvičky, zelený čaj
-NE: pomeranč, jablko, ANO: toast s tvarohem a ovocem, pomerančový džus
-NE: slazené musli se smetanovým jogurtem, ANO: neslazené sypané musli s nízkotučným jogurtem či mlékem
-NE: vejce, opečená slanina, máslo, chléb, černá káva, ANO: vejce naměkko, opečený toustový celozrnný chléb, Rama Créme Bonjourn papriková, rajče, salátová okurka, stolní voda
Snídaně je základ to snad ví každy
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama