Pevné tělo za deset minut

2. května 2008 v 15:21 | Terezka |  Typy a triky....

Možná se vám nechce věřit, že by ke zpevnění postavy stačilo tak málo času, ale tahle sestava vážně funguje. Trik spočívá v tom, že procvičujete naráz dvě problémové partie. Jestli nemáte doma činky, popadněte třeba dvě plastové láhve s vodou. Spolu s rameny a bicepsy dáte zabrat i vnitřním a vnějším stranám stehen, zadku a břichu. Pokud se už nemůžete dočkat, až uvidíte výsledky, cvičte dvakrát až třikrát týdně.
2,5 minuty
* Ocelový zadek a ramena
Stoupněte si s nohama od sebe na šířku ramen. Ruce s činkami nechte viset podél těla. Dřepněte si tak, abyste měla zadek ve stejné výši jako kolena. Chvíli vydržte. Při napřimování zvedněte činky nad hlavu a vraťte se do výchozí pozice. Opakujte osmkrát až desetkrát.
2,5 minuty
* Betonové břicho a trup
Zaujměte pozici, ve které se dělají kliky (opírejte se o zem dlaněmi a koleny anebo jenom dlaněmi a prsty na nohou). Zatněte břišní svaly. Pokrčte lokty a nechte klesnout tělo tak nízko, že se prsy budete skoro dotýkat podlahy. Vydechněte a vraťte se do výchozí pozice. Zopakujte osmkrát až desetkrát. Pak se opřete o předloktí. Vaše tělo by mělo být rovné jako přímka. Vydržte takhle našponovaná jednu minutu.
2,5 minuty
* Žulové bicepsy a tricepsy
Mírně se rozkročte a dřepněte si. Narovnejte záda a zpevněte břicho. Ruce s činkami visí podél těla. Vydechněte, zvedněte činky k žebrům, nadechněte se a vraťte se do výchozí pozice. Zopakujte osmkrát až dvanáctkrát. Ve stejné pozici pokrčte lokty tak, abyste se činkami dotkla ramen.
2,5 minuty
* Pevná stehna a paže
Stůjte s nohama u sebe a ruce s činkami nechte viset podél těla. Udělejte velký výpad doprava, pokrčte pravé koleno, přeneste na něj váhu a předkloňte trup. Pak napřete sílu do pokrčené nohy a vytáhněte se zpátky do výchozí pozice. Opakujte totéž na druhou stranu. Naordinujte si osm až deset sad. Pak se mírně předkloňte v bocích a stáhněte břišní svaly. Paže s činkami pokrčte v loktech a držte je těsně u těla. Vydechněte, napněte ruce před sebe a chvíli vydržte. Nadechněte se a vraťte se do výchozí pozice. Dejte si deset opakování.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Aja tvojik sbéčko ktery te mocky láwuje a nechce tě nikdy stratit Mojky nejvetšíí Zlato uplne Nejky :* LOVE Aja tvojik sbéčko ktery te mocky láwuje a nechce tě nikdy stratit Mojky nejvetšíí Zlato uplne Nejky :* LOVE | Web | 3. května 2008 v 9:42 | Reagovat

Jasne ze sporatelim

2 Marketka Marketka | Web | 3. května 2008 v 18:25 | Reagovat

ahojky rada zpratelim:) tak  ficim si te pridat tak zatim ahoj:-*

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama